2015. augusztus 2., vasárnap

Prológus


Elmesélek nektek egy történetet két fiúról, és egy semmit sem sejtő lányról. Minden 12 évvel ezelőtt kezdődött, amikor még senki sem gondolta, hogy egyik napról a másikra, minden meg fog változni. Harry egy csodálatos barátnőt tudhatott maga mellett, akit elvenni készült, Louis pedig kereste az igazit. Lauren és Harry kapcsolata a lánykérés óta más lett, senki sem tudja miért. A fiú többet járt el otthonról, újra szorosabban tartotta a kapcsolatot barátaival, legfőképpen az egyikkel. Történt egyszer, hogy Louis kissé túllőtt a célon, és olyat tett, amit egy eljegyzett lánnyal nem szabadott volna, ettől kezdve pedig elszabadult a pokol. 

A nevem Darcy, és az életem teljesen megváltozott. Azt mondják, más vagyok mint a többiek, de nem tudom miért, hiába kémlelem magamat. 

Szeretnél olvasni egy történetet, ami az igaz, és határokat nem ismerő szerelemről szól? Szeretnél rájönni, miért vagyok más, és hogy mi történt azon a bizonyos szeptemberi napon?

Kövesd életem történetét, és minden kérdésedre megtalálod a választ!


Sziasztok! 
Több hónapja gondolkozom azon, hogy elkezdek írni egy Larrys blogot, de még csak most jutottam el oda, hogy megvalósítsam. Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket! Kérlek iratkozzatok fel, pipáljatok és kommenteljetek. Ha van kedvetek lépjetek be a Facebook csoportba is, ahol friss információkat találtok majd

2 megjegyzés:

  1. Szia! Eddig nagyon tetszik,mikor várható az 1.rész? :)
    És egy cseréhez mit szólnál? http://nocontrol-coolgirls.blogspot.hu/ :)
    xxKaty Clark

    VálaszTörlés
  2. 1.részt követelek Della!!!!<333

    VálaszTörlés